Ens va fer un dia una mica plujós, però la visita va ser molt interessant
El què més ens va sorprendre va ser la personalitat d'Adalu i el montatge que juntament amb els seus tres fills i en Santi han realitzat sense practicament cap ajut en un indret de molt difícil accés.
Malgrat potser esperavem més informació sobre plantes i tipus de cultiu ecologic en Santi es va centrar més a explicar el seu projecte.
Va estar molt bé la sortida, en Santi ens va fer una visita guiada per la finca motrant-nos el viver de plantes aromàtiques amb una gran varietat d'espècies sobretot de sàlvies, mentes, alfàbregues... i amb olors diverses. També al pati hi tenen un petit oasis, una bassa d'aigua, amb plantes aquàtiques, amfibis i petits peixets. Tot sembla estar en equilibri. Dóna gust trobar gent amb una gran sensibilitat pel medi ambient, fent tasques de divulgació i protegint i sent respectuós amb el territori i amb als animals que hi conviuen.
ResponEliminaPel Jardí,aquesta visita ha set una bona oportunitat per conèixer altres projectes que puguin ajudar a impulsar noves iniciatives per anar treballant.